• Hoe snel kunt u mijn vraag beantwoorden?

We reageren op berichten en e-mails in de volgorde waarin ze worden ontvangen. De meeste vragen worden binnen 24 uur tijdens onze kantooruren behandeld.

  • Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?

Als u uw verzendadres wilt bijwerken, stuur ons dan onmiddellijk een e-mail op info@casebump.nl met uw naam en bestelnummer. Hoewel we ons best doen om uw verzoek te verwerken, kunnen we geen wijzigingen garanderen nadat uw bestelling is verpakt of verzonden.

  • Hoe lang duurt de verwerkingsperiode?

Onze verwerkingstijd is 1-2 werkdagen. Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van belangrijke feestdagen.

  • Hoe lang duurt de verzending?

De verzendtijden variëren, maar bedragen doorgaans 2-4 werkdagen nadat de bestelling is verwerkt. U ontvangt een trackingnummer per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

  • Wordt mijn bestelling in één pakket geleverd?

Afhankelijk van de grootte en inhoud van uw bestelling, kan deze in meerdere pakketten worden verzonden. Als dit gebeurt, ontvangt u trackinginformatie voor elk pakket.

  • Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is of nabesteld is?

Als een artikel in uw bestelling niet op voorraad is, stellen we u hiervan per e-mail op de hoogte met een geschatte datum waarop het artikel weer op voorraad is. Als het langer dan 2 weken duurt voordat het artikel weer op voorraad is, betalen we het niet-beschikbare artikel terug.

  • Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan ​​door het ontvangen van een beschadigd artikel. Stuur ons een e-mail op info@casebump.nl met uw naam, bestelnummer en foto's van het beschadigde product, zodat we u kunnen helpen.

  • Wat als er een artikel ontbreekt of beschadigd is in mijn bestelling?

Als u een beschadigd artikel hebt ontvangen of als er een artikel ontbreekt in uw bestelling, neem dan binnen 30 dagen na levering contact met ons op via info@casebump.nl. We werken met u samen om het probleem op te lossen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@casebump.nl. Annuleringsverzoeken zijn alleen mogelijk voordat de bestelling is verwerkt of verzonden.

© 2025 Casebump,

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • PayPal
    • Shop Pay
    • Union Pay
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.